wtorek, 3 czerwca 2014

Miesiąc.

WCZORAJ MINĄŁ MIESIĄC OD ZAŁOŻENIA BLOGA. <3
Przez ten cały czas, czyli przez prolog i 9 rozdziałów,
statystyki mają się następująco:
Wejść - 5380.
Komentarzy - 170.
Obserwatorów - 19.
Za co wam bardzo, ale to bardzo dziękuję. <3
Naprawdę nie spodziewałam się tego, aż tyle kiedy zakładałam tego bloga. ;)

Niestety nie mam dla was nowego rozdziału, ale mam zwiastun do mojego drugiego bloga.
Wykonała go Violette. <3

Zwiastun:


a tutaj macie link do bloga, jeśli ktoś jeszcze na niego nie wchodził. ;)
LINK.
jednak rozdziały będą się pojawiać, dopiero po zakończeniu tego. ;p

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE WEJŚCIA, KOMENTARZ I CAŁĄ RESZTĘ.
KOCHAM WAS. <3



I JAKBY TEN POST TEŻ MÓGŁ SKOMENTOWAĆ, KAŻDY, KTO CZYTA TEGO BLOGA NAWET JEDNĄ, MALEŃKĄ KROPECZKĄ. ^^ ŻEBYM WIEDZIAŁA, CZY KTOŚ POZA OBSERWUJĄCYMI TO CZYTA. ;)

14 komentarzy:

  1. Ja czytam i dzisiaj się dodam do ob
    Kocham twoje opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam czytam :** #/Olczi xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A o to maleńka kropeczka xD;).
      Co ja wyrabiam??? No ja oczywiście, że czytam, czytam, czytam, czytam! I mnie to bardzo wciąga!:*Czekam na next!;)
      Bye,
      Mańka Verdas ;3

      Usuń
  4. Kocham tego bloga ♡♡♡♡♡ kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam kochana :*

    Bardzo mnie wciągnął Twój blog a prolog drugiego zaciekawił <3 Czekam na następny rozdział <3333

    Lady Marti, xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam, czytam. Bardzo mnie się to opo. podoba :) czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA KAŻDY KOMENTARZ <3