czwartek, 15 maja 2014

NOWY BLOG. + INFORMACJA NA TEMAT TEGO.

ZAŁOŻYŁAM NOWEGO BLOGA. XD

Ona - spontaniczna, szczera, z poczuciem humoru, zaskakująca optymistka.
On - pochłonięty pracą, tajemniczy, raczej poważny, bogaty biznesmen.
" Oczy są zwierciadłem duszy, a jego zdecydowanie były hipnotyzujące. "
Wiele osób uważa, że historia mojego życia przypomina bajkę o kopciuszku.
Jednak czy tak jest naprawdę? Musicie ocenić sami.

Opis jest trochę chaotyczny, ale to dlatego, że to tylko fragmenty prologu.
Także nie przedłużając SERDECZNIE ZAPRASZAM . <3

*
*
*
*

A jeśli chodzi o tego bloga, to cóż... Chyba go zawieszam. 
Jakoś straciłam wenę. To opowiadanie miało wyglądać całkowicie inaczej. :x
I jakoś zepsułam je. Jeszcze nie zdecydowałam, ale to tak na 70% pewne, że zawieszę.

Miałam tutaj dodawać w każdy piątek i w ten też się pojawi.
Tylko najprawdopodobniej ostatni przed zawieszeniem.
Przemyśle to wszystko i jutro pod rozdziałem wam napiszę moją decyzję.

KOCHAM WAS . <3 
i mam nadzieję, że polubicie nowe opowiadanie. :3

7 komentarzy:

  1. boże! nie możesz nam tego zrobić! ja wiem że może miało to inaczej wyglądać ale nam się podoba! chyba to jest ważne? przerwiesz w takim momencie? ja codziennie przynajmniej 5 razy tu jestem żeby sprawdzić czy jest nowy rozdział, przemyśl to dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu nawet nie mysl o zawieszeniu!! Prosze ja sie juz wciagnelam i duzo innuch osob tez :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Proooosze .!! Nie zawieszaj tego opowiadania. Szczerze mówiąc to wyszło wspaniale, doskonale. JA naprawdę wczytałam się w tego bloga i zależy mi, abyś pisała go dalej. Proszę zastanów się nad tym. Myślę, że mogę się wyrazić za innych, więc naprawdę kontynuuj to opowiadanie ;C ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Jak możesz? ! :'( zaraz się poryczę.... prosze prosze proszę prosze prosze prosze nie rób nam tego. .. jestem mega uzależniona! W takim momencie. .. zastanów się jeszcze... to będzie męka jak to zawiesisz...
    Życzę z całego serca weny.
    Zawsze kochająca
    =^.^= Kicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba twój blog i będę czekać na nowe rozdziały ;*
    Życze weny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby miło gdybyś zostawiła swoją opinię pod recenzją swojego bloga, nie musisz się zgadzać z moją opinią. Ale jestem tylko stażystką i nie wiem co jeszcze robię źle.

    http://recenzje-opowiadan-one-direction.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Agusi77

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA KAŻDY KOMENTARZ <3