niedziela, 20 lipca 2014

Przepraszam!

Strasznie Was przepraszam, że nie ma rozdziału. ;/ 

I też za to, że najprawdopodobniej wcale się nie pojawi. Naprawdę kompletnie nie mam pomysłów już na tego bloga, a nie widzę sensu pisania na przymus. ;x bo ani ja na tym nie korzystam, ani wy jak musicie czytać głupoty. Wypaliłam się co do tej historii.. Chociaż możliwe, że za jakiś czas uda mi się coś napisać, ale nie obiecuję. Naprawdę bardzo przepraszam! Wiem, że zawaliłam. ;/

***
Zapraszam wszystkich na Hypnotic eyes, ponieważ tam nadal będę publikować. 
Jeszcze dziś lub jutro dodam tam Dzień Trzeci. :3
***


Jeszcze raz przepraszam! :x 




4 komentarze:

  1. Mój ulubiony blog znika :"( to..to nie możliwe. Jestem smutna :(. Ale cię rozumiem w stu procentach. Nie będę tym komentarzem wymuszała natobie dalszego pisania czy mówiła jak to bardzo się na tobie zawiódł am, no wcale tak nie jest cieszę się, że hypnotic eyes zostaje i będzie dalej prowadzony. Szkoda, że ten nie, ale lidze na to że wrócisz i dokończysz o arcydzieło :3 jesteś wspaniałą pisarką :*
    KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw narazie tego bloga może jeszcze uda Ci sie coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham ja to piszeszz<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda myslalam ze bedzie cos typu ze pojda na impreze a ktos ja tam porwie i cos jej sie stanie a harry befzie sie caly czas martwil i takie tam mam nadzieje ze jednak ci wena powroci :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA KAŻDY KOMENTARZ <3