piątek, 13 czerwca 2014

Hypnotic eyes

Na moim drugim blogu, czyli Hypnotic eyes pojawił się - DZIEŃ PIERWSZY.
Dlatego serdecznie Was wszystkim na niego zapraszam! <3
Byłabym niezmiernie wdzięczna gdybyście zajrzeli, przeczytali, skomentowali,
lub jeśli coś jest nie tak skrytykowali, każda opinia jest dla mnie bardzo ważna. ;)


Jeśli chodzi o You are my destiny (ten bloga) to chyba go zawieszę. :x
Nie mam już na niego pomysłów, ostatni rozdział bym kompletną porażką.
Naprawdę straciłam całą wenę i motywację do kontynuowania go. 
I nawet nie wiem po co piszę tą notatkę skoro nikt tego nie przeczyta. ;)
No nie ważne. To wszystko nie zmienia faktu, że..
KOCHAM WAS. <3
i naprawdę bardzo dziękuję wszystkim osobom, które komentują. ;)

15 komentarzy:

  1. Nie chcę żebyś zawieszała bloga. Barzdzo go polubiłam i nie - ostatni rozdział nie był wielką klapą. Mam nadzieję że wena szybko wróci i że jednak dowiem się co będzie dalej. Lovciam to jak piszesz i te twoje nagłe zwroty akcji ( np. to z tą świnką) . Za wszystkie błędy - sorry. Dzięki za to że jesteś. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie zawieszaj go tylko nie to jak to zrobisz to znajde cie w nocy i udusze twoją poduszką hahahaha powaga
    rozdziały są super a ty mi tu gadasz że beznadziejne ta pf.... JAK MOŻNA TAKIE CUDEŃKA NAZYWAĆ BEZNADZIEJNYMI
    Sorry mi już odwala
    kochamy cie wszyscy
    //Crazy Muffin//

    OdpowiedzUsuń
  3. nieee nie zawieszaj, super Ci idzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. No ej..:c nie rób nam tego. Jak wena wróci to szybko kolejny rozdział:c. Był świetny, a nie klapa. Tak jak wszystkie Twoje rozdziały. Tak bardzo chciałabym dowiedzieć się co dalej będzie i mam nadzieję, że dokończysz to opowiadanie.:c

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawieszaj ;'( Zobacz ile osób czyta to opowiadanie... A jak to zrobisz to chyba z mostu skoczę.... Twoje rozdziały są świetne <3
    Ale pamiętaj, jakąkolwiek podejmiesz decyzję my, czyli twoje czytalniczki, będziemy z tobą. Nieważne czy na tym blogu, czy na drugim.

    Lots of love,

    Lady Marti, xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi się nie wasz zawieszać ! Kocham tego bloga i cb :) pisz pisz dalej ! Masz kobieto talent !

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze cie! Nawet nie próbuj zawieszać. Tamten rozdział jak każdy był po prostu świetny. No. Wiec życzę weny i czekam na next ;****

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawoeszaj Pliska!!!! Kocham Cie świetnie piszesz i wgl :**** #/Olczi xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zawieszaj bloga błagam ostatni rozdział był genialny <3 jesteś niesamowitą bloggerką to co piszesz jest wspaniałe i nie możesz przestać tego robić niech wena szybko do ciebie wraca, ale niech moja przejdzie do ciebie. Możesz zmienić to co wymyśliła nie wiem czy ty tak masz, ale ja tak jak czytam jakiegoś bloga i nowy rozdział to zawsze wyobrażam sobie co mogłoby być w nexcie może też tak spróbuj przeczytaj sobie od początku. Osobiście polecam taką metodę. Po przeczytaniu twojego ostatniego rozdziału który był genialny mam tyle pomysłów co by mogło się teraz stać. Spróbuj może taka metoda coś da :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam pewien pomysł co do tego bloga, ale rozdział pewnie pojawi się dopiero za jakiś tydzień, ponieważ jutro wyjeżdżam, a dziś już nie dam rady go napisać. Dziękuje za wsparcie i porady. <3

      Usuń
  10. Eej >:[ to nie fair... ja jestem nikim ?? :'( proooszę, pisz dalej... wena powróci a straconych (jak na razie) wiernych czytelniczek - możesz nie odzyskać :/ pamiętaj w każdym bądz razie, że my też cię kochamy :)) i czekamy na rozdział hehe mimo kryzysu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawieszaj tego bloga ! Zresztą jak tak można ? Problem w tym że nie możne . Już tłumacze. Nie moższ go zawiść bo go kocham . Chyba nie chcesz tego tak zostawiać ? Nie możesz tak o zablokować cxzegoś xczego dobże nie poznałam . No ja kocham ta histaorie a ty masz ją pisać! I tyle pisz i pisz do zakoczenia . No jestem taka zdenerwowanma tym co napisałaś że aż starch . JAK MI TO ZAWISSZ TO CIE ZABIJE !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA :D
    Więcej informacji tutaj ----> http://somebody-to-looove.blogspot.com
    hihihi ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejj :( nie zawieszaj bloga, ostatni rozdział był właśnie jednym z najlepszych :) bardzo polubiłam ten ff i mam nadzieję że jednak wrocisz tutaj :) :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA KAŻDY KOMENTARZ <3