piątek, 2 maja 2014

Wstęp.




Prolog.

" Dopiero co pogodziłam się ze śmiercią rodziców, moje życie zaczynało powoli się układać, i nagle pewnego dnia, wszystko się rozsypało, mój brat miał wypadek - umarł. Zaraz po jego pogrzebie odwiedziło mnie 4 chłopaków - przyszli odebrać dług, dług mojego brata, nie miałam sumy pieniędzy jakiej oczekiwali, więc w zamian chcieli... Mnie. "


TYDZIEŃ WCZEŚNIEJ.


*pik, pik, pik - wzywany abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci*
dwanaście połączeń, dwanaście jebanych razy próbuję się dodzwonić do mojego kochanego braciszka i ciągle słyszę to samo - wzywany abonent ma wyłączony telefon lub bla,bla, bla. Po co mu telefon skoro nie umie odebrać, kiedy się do niego dzwoni !? Jeszcze raz wybieram jego numer i nagle ( wow, odebrał ! )
- Halo ? Me-Melanie ? - wybełkotał
- Jesteś pijany !? Jonathanie Parker ! Miałeś być w domu ponad dwie godziny temu, wiesz jak się o Ciebie martwiłam, jak nie odbierałeś !? Za ile będziesz w domu i jak masz się tu zamiar dostać, skoro piłeś !? - wrzeszczałam na mojego starszego ( tak, dokładnie.. starszego brata )
- Meeeelanieee. Zachowujesz się jakbyś była moją matką, a jesteś tylko siostrą, w dodatku młodszą. Będę za pół godziny, już wyjeżdżam z imprezy. I mam zamiar sam przyjechać, umiem prowadzić nic się nie stanie.
Poczułam łzy na policzkach, gdy wspomniał o mamie, minęło tylko półtorej roku od śmierci naszych rodziców, a on się zachowuję jakby minęło już półtorej wieku, a nie roku.
- Dobrze.. Tylko jedź ostrożnie - wyłkałam.
- Nie płacz mała, zaraz będę. Kocham Cię smarkulo. - rozłączył się.
*
Stałam w oknie i patrzyłam na podjazd przed naszym domem, minęła już ponad godzina odkąd Jonhy powiedział, że zaraz będzie, a jego nadal nie ma. Pewnie został jeszcze na imprezie, zrezygnowana postanowiłam się położyć w salonie na kanapie, bo się obudzę, jakby wrócił i będę mogła mu zrobić awanturę ( jestem wredną siostrą, wiem ). Obudziło mnie walenie do drzwi było trochę po pierwszej, czyli spałam niecałe pół godziny, pewnie zapomniał, idiota kluczy i teraz się dobija. Zaspana podeszłam powoli do drzwi i nie sprawdzając kto to, otworzyłam. Przed moimi drzwiami stał funkcjonariusz policji z jakąś kartką w ręce.
- Czy pani się nazywa Melanie Parker i jest pani siostrą Jonathana Parkera ? - zapytał,a ja poczułam niepokój. 
- Tak, to ja. Stało się coś?
- Przykro mi. Pani brat miał wypadek samochodowy, jego auto uderzyło w drzewo, nie żyje. 
Policjant podał mi jakąś przeźroczystą torebkę i powiedział, że to rzeczy jakie przy nim znaleźli, nie byłam w stanie już nic odpowiedzieć, zauważył to, pożegnał się i odszedł. Zamknęłam drzwi i osunęłam się po ścianie na podłogę.

- Dlaczego mnie to spotyka !? - wykrzyczałam . Najpierw rodzice , teraz Jonhy. Zostałam sama, całkiem sama, na tym niesprawiedliwym świecie. - Gorzej być już nie mogło - pomyślałam

Gdybym tylko wiedziała jak bardzo się myliłam w tamtym momencie.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dopiero zaczynam i mam nadzieję , że kogoś przyciągnie moje opowiadanie. 
We wstępie jeszcze nie ma Harry'ego , ale pojawi się już w 1 lub 2 rozdziale. :3
x Desire. <3


JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ SKOMENTUJ, CZYMKOLWIEK. 

20 komentarzy:

  1. Jest super :D Prosiłaś mnie http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/ na tym blogu więc już jestem :D Zapowiada się super i mam nadzieję, że tak też będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada :)
    battlefield-fanfiction.blogspot.com - dziękuję za poinformowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz jeszcze zwiastunu?
    :) Zgłoś się do nas. :)
    Zwiastuny na zamówienie, wykonane w krótkim czasie Zapraszam serdecznie
    http://sisterstrailer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się ciekawie :D
    Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogie dziecko, gdybyś poświęciła 5 sekund na obejrzenie mojego bloga, dowiedziałabyś się, że SPAM toleruję TYLKO w S P A M O W N I K U. Gdybyś weszła do S P A M O W N I K A dowiedziałabyś się, że nie czytam blogów o 1D.

    Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że nie staniesz się fajniejsza przez pisanie do "drogie dziecko" , dobrze nie zwróciłam uwagi, mój błąd, przepraszam, ale nie musisz od razu się tak "wymądrzać" bo pisząc w ten sposób pokazujesz jaka to Ty "dojrzała" jesteś, oceniając kogoś przez jeden błąd. ;)

      Usuń
    2. Nie jeden :)
      1) 'siec' -> sieci (pierwsza linijka)
      2) '12 połączeń, 12 jebanych ...' -> liczby (z drobnymi wyjątkami) pisze się słownie (druga linijka)
      3) 'próbowałam się dodzwonić do mojego kochanego braciszka i ciągle słyszę' -> złe następstwo czasów. Dwa czasy przeszłe lepiej by pasowały (druga/trzecia linijka)
      4) 'Po co mu telefon skoro nie umie odebrać kiedy się do niego dzwoni' -> przecinek przed 'kiedy' (czwarta linijka)
      5) '... martwiłam jak nie odbierałeś' -> przecinek przed 'jak' (ósma linijka)
      6) '...dostać skoro piłeś' -> przecinek przed 'skoro' (dziewiąta linijka)
      7) 'tak dokładnie' -> przecinek przed 'dokładnie' (dziewiąta/dziesiąta linijka)
      8) 'już wyjeżdżam z imprezy' -> serio? To tak można? Z imprezy się WYCHODZI. (dwunasta linijka)
      9) 'umiem prowadzić nic się nie stanie.' -> przecinek przed 'nic' (trzynasta linijka)
      10) 'zachowuję jakby minęło już półtorej wieku, a nie roku.' -> huhuhu!
      ---> ON się ZACHOWUJE
      ---> półtorej wieku? To teraz ludzie tyle żyją?
      ---> przecinek przed 'jakby'
      (piętnasta linijka)
      11) 'Kocham Cię smarkulo' -> przecinek przed 'smarkulo' (osiemnasta linijka)
      12) '... godzina odkąd Jonhy powiedział...' -> przecinek przed 'odkąd' (dwudziesta linijka)
      13) 'zrezygnowana postanowiłam się położyć w salonie na kanapie bo się obudzę jakby wrócił i będę mogła mu zrobić awanturę ( jestem wredną siostrą, wiem )' -> WTF?
      ---> przecinek przed 'bo'
      ---> przecinek przed 'jakby'
      ---> całe to zdanie jest -dla mnie - dziwne
      (dwudziesta druga/ dwudziesta trzecia linijka)
      14) '...obudziło mnie walenie do drzwi było trochę po pierwszej, czyli spałam niecałe pół godziny...' -> ojć!
      ----> przecinek przed 'było'
      ---> całe to zdanie jest w stylu "Wlazł na gruszkę, rwał pietruszkę, rzepa mu się rodzi" -> stylistycznie jest straszne!
      (dwudziesta czwarta linijka)
      15) '...zapomniał idiota kluczy i teraz się dobija' -> przecinek przed i po 'idiota' (linijka dwudziesta piąta)

      Powiem Ci, że dalej nie chce mi się już nawet sprawdzać.

      Usuń
    3. Może i ma trochę błędów, ale to nie powód, żeby na nią naskakiwać i wszystko wytykać! Opanuj się trochę, co? Wprawdzie nie sprawdzałam, ale wątpię, żeby ktoś Tobie takie komentarze pisał. Dziewczyna dopiero zaczyna, chciała się jakoś wybić. A jak Ci się coś nie podoba, to po prostu nie czytaj tego fanfica i nie będzie problemu :P
      /Klaudia

      Usuń
    4. Pomysł ciekawy i wszystko fajnie się zapowiada, ale czytanie bez znaków interpunkcyjnych jest trochę męczące. Wiem e dopiero zaczynasz, więc to tylko taka mała rada z mojej strony. Camille x

      Usuń
    5. Myślisz, że ja nie dostałam po tyłku? Ohoho! Dostałam i to nie raz. Mam jej słodzić? Po co? Żeby popełniała w kółko te same błędy? Ja nie czepiam się tego, że jest to FF o 1D. Czepiam się okropnych błędów stylistycznych, gramatycznych i interpunkcyjnych. Ona się jeszcze wyrobi w pisaniu, a myślę, że ten mój komentarz jej pomoże. Jeśli to sprawi, że otworzy sobie zeszyt i zobaczy przed czym stawia się przecinki, to ja będę wygrana. I ona też.

      Usuń
    6. Chodziło o błąd, że nie przeczytałam na Twoim blogu, że masz do tego odpowiednią zakładkę, a nie o takie błędy, ale mniejsza. ;) liczy się z Twoją opinią. ;)

      Usuń
  6. Zapowiedź fajna.
    Gdzie komentarz już został zostawiony nie za bardzo.
    Dlatego rada na przyszłość - zanim zostawisz gdzieś spam, zobacz czy nie ma na blogu do tego odpowiedniej zakładki. Zazwyczaj jest, a zostawianie go pod postem na stronie głównej skutecznie zniechęca do wejścia na bloga.
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu, rozsiewaniu reklamy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się zaczyna, czekam na rozdział ;)
    I nie przejmuj się hejtami, każdy popełnia błędy ;)
    /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy nie widzisz zakładki spam? Nie umiesz uszanować kogoś pracy i komentujesz pod moim rozdziałem nie czytając go nawet. Obojętność za obojętność. Najpierw obejrzyj kogoś bloga potem spamuj w odpowiednim miejscu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz, że nie czytałam rozdziału? XD

      Usuń
  9. Cześć faktycznie musisz popracować nad interpunkcją :) Spokojnie nie zamierzam cię wyzywać, że zrobiłaś mi Spam. Dopiero co zaczynasz więc rozumiem. A tak w ogóle jestem Channel i bardzi spodobał mi się pomysł mam nadzieję, że będziemy częstymi gośćmi na swoich opowiadaniach. Pozdrawiam i czekam na więcej...
    http://hey-im-a-witch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się zapowiada
    zapraszam do mnie no-rain-norainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuś tak ciekawie się zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tak. To jest dopiero początek. Początek zawsze odbiega od perfekcji. Jedyne co mogłabym wtrącić, co zamiast nawiasów dawać myślniki, lub ukośny tekst. Wygląda to lepiej optycznie. Historia zaciekawiła mnie fenomenalnie! Mam nadzieje, że nie zawiodę się i będzie to niesamowite opowiadanie. Chciałabym jeszcze dodać kochana o znakach interpunkcyjnych. Nie rób odstępu między słowem a znakiem, stawiaj w dobrych miejscach przecinki i kropki. Nie będę na Ciebie naskakiwać, jak jedna z osób w komentarzu. Pomyśl jeszcze nad udoskonaleniem opisów. Wyjustowany tekst też o wiele lepiej wgląda oraz bardzo w oczy kuje napis WSTĘP. Nie lepiej zamienić go na nazwę Epilog? Oczywiście to tylko sugestie, zrób jak uważasz. Głównie popracuj nad wizualizacją jeszcze. gramatyką i interpunkcją, a zajdziesz bardzo daleko. Jak piszesz rozdział staraj się co jakiś czas czytać go parę razy od początku, czy ma on sens i czy ładnie wygląda. Używaj opcji podgląd, to bardzo pomoże Ci wyszukać jakie robisz błędy. Życzę powodzenia! Pozdrawiam mocno xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się fajnie. Ciekawi mnie dalsza część, więc na pewno przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA KAŻDY KOMENTARZ <3